בסדנה הזו תלמדו איך המילים שלכם יכולות בקלות לכופף, לסובב ולכוון מחדש גם את ההתנגדות הכי סגורה ומשוריינת, כדי להשיג את המכירה!
רק אנשים שפספסו עסקאות בחיים יכולים באמת להעריך את המשמעות של היכולת להשתמש במילים הנכונות, בזמן הנכון. כמה פעמים אמרתם לעצמכם בדיעבד: "הייתי צריך לומר לו ככה וככה, ואז זה היה עובד" או משפטים דומים.
כמה משפטים כבר שיננתם בעל-פה מכל מני סדנאות המוניות, מאמרים, ספרים? משפטים שחוזרים על עצמם כמו: "יקר זה יחסי" או "על מה בדיוק אתה צריך לחשוב" ועוד..
לפעמים זה עובד, לפעמים לא ולפעמים זה אפילו חוזר אליכם כמו בומרנג! נכון שזה לא נעים להתנגש בקיר חזיתי במקום שבו אמור היה להיות לכם יתרון?
מה אם אפשר היה אחרת?
כשלקוח פוטנציאלי מתנגד – הוא בדרך כלל ממוקד במחירים שעליו לשלם.
לקוח שקונה הוא לקוח שממוקד בתועלות וברווחים שלו מהמוצר שלכם.
עכשיו, דמיינו מצב שלכל התנגדות של לקוח פוטנציאלי
יש לכם תשובה מעולה שתכוון אותו לתועלות.
במה זה טוב?
זה יגרום ללקוחות שלכם לאהוב אתכם יותר,
מה שיוביל אותם לרצות לקנות יותר, ובשורה תחתונה:
יותר מכירות, יותר כסף, יותר לקוחות מרוצים וחוזר חלילה.
הסדנה הזו תלמד אתכם איך תכוונו את תשומת ליבו של הלקוח לתועלות של המוצר שלכם.
במשך שני העשורים האחרונים למדנו, חקרנו, תרגלנו ולימדנו את מיומנויות זריזות-הלשון.
זריזות-לשון הינה אחת המיומנויות התקשורתיות המתקדמות ביותר כיום. היא מאפשרת זיהוי, סיבוב ומינוף של התנגדויות הצד השני כדי לרתום ולהניע אותו לפעולה.
זיהוי - האמונות הפנימיות אשר עליהן יושבת ההתנגדות אשר מונעת מהלקוח לקחת החלטה עכשיו.
סיבוב - הכוונת תשומת ליבו של הלקוח אל עבר המחירים שהוא משלם בעקבות אמונות אלו.
מינוף - הכוות תשומת ליבו של הלקוח לצורת חשיבה אשר תביא אותו להירתם, לנוע ולהחליט מהר יותר.
עד כמה זה קל, אפשרי ואפילו מהנה זה לשחק עם השפה ולסובב כל התנגדות בקלילות - מבלי להכנס בהן בכוח, מבלי לחוות דחיה, מבלי לדפוק את הראש בקיר.
לפרטים נוספים ולהצטרפות
לסדנת זריזות לשון - סודות ה-NLP לטיפול בהתנגדויות
מלאו את הטופס ונציגנו יחזור אליכם בהקדם