בגלל שאנשים שונאים עימותים
הם בורחים מהתנגדויות
אבל
מה אם במקום עימות הייתם יכולים לפעול בצורה רכה, מכבדת ומהנה?
דמיינו לעצמכם אמן אייקידו (אמנות לחימה יפנית לא לוחמנית, עדינה מכבדת), שמשתמש באנרגיה של היריב כדי להעיף אותו לכל מני כיוונים ובכך לטפל בהתקפה בצורה עדינה ומכבדת.
מה אם הייתם יכולים להשתמש בהתנגדות הלקוח עצמה, בדיוק כמו אמן אייקידו מיומן:
לכוון את תשומת ליבו מההתנגדות שלו למשהו אחר? משהו שיגרום לו לרצות לסגור איתכם? לערך ולרווח שלו מהמוצר שלכם!
במשך שני העשורים האחרונים למדנו, חקרנו, תרגלנו ולימדנו את מיומנויות זריזות-הלשון.
זריזות-לשון הינה אחת המיומנויות התקשורתיות המתקדמות ביותר כיום.
היא מאפשרת בין השאר זיהוי, סיבוב ומינוף התנגדויות הצד השני כדי לרתום ולהניע אותו לפעולה.
זיהוי - האמונות הפנימיות אשר עליהן יושבת ההתנגדות אשר מונעת מהלקוח לקחת החלטה עכשיו.
סיבוב - הכוונת תשומת ליבו של הלקוח אל עבר המחירים שהוא משלם בעקבות אמונות אלו.
מינוף - הכוות תשומת ליבו של הלקוח לצורת חשיבה אשר תביא אותו להירתם, לנוע ולהחליט מהר יותר.
הרבה אנשים שלמדו את השיטה הבינו עד כמה זה קל, אפשרי ואפילו מהנה לשחק עם השפה ולסובב כל התנגדות בקלילות - מבלי להכנס בהן בכוח, מבלי לחוות דחיה, מבלי לדפוק את הראש בקיר.
מנהלים משתמשים בזה על מנת לרתום ולהניע עובדים
מאמנים, מנחים ומטפלים משתמשים בזה על מנת לשחרר אמונות מגבילות אצל הלקוחות שלהם
אנשי מכירות משתמשים בזה על מנת לשחרר מחסומים בתהליכי מכירה ומו"מ
ומה איתכם? לא תרצו גם להשתמש בזה כדי להצליח יותר בתהליכי המכירה, השכנוע והרתימה שלכם?
לפרטים נוספים ולהצטרפות
לסדנת סודות ה NLP - לשחרור החסמים בתהליך המכירה
מלאו את הטופס ונציגנו יחזור אליכם בהקדם